четвер, 7 березня 2013 р.

Виставка робіт з бісеру та виробів зі шкіри

Вчора, 6 березня 2013р. в  музеї мистецтв Прикарпаття відбулася подвійна виставка: виставка робіт зі шкіри та виробів з бісеру. Також пройшов безкоштовний майстер-клас, на якому всі бажаючі могли  створити виріб, презентований майстрами.
Виставкою я задоволена сповна, сюжет також вийшов органічний, - єдине що засмутило, - що в ефір не потрапив стенд з головними роботами, якими я безмежно горджуся: це гердани, прикраси в етно-стилі та "свіжа" робота - орхідея (я ще навіть не встигла її сфотографувати). Дуже надіюсь, що  це не остання моя виставка і я зможу донести свою творчість у повному обсязі.
Пропоную переглянути: http://1043.com.ua/novyny/multimedia/videonovyny402/u-muzei-mystetstv-vystavka-lialok-motanok-ta-vyrobiv-z-biseru.html#.UTjvTht69v8
До речі, виставка буде до 20 березня, в суботу та неділю музей працює також )

1 коментар:

  1. I truly love your site.. Very nice colors & theme.

    Did you create this amazing site yourself?
    Please reply back as I'm attempting to create my own blog and would love to know where you got this from or just what the theme is called. Thanks!

    My web site swimsuit skirts

    ВідповістиВидалити

Похожие статьи

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...