понеділок, 1 вересня 2014 р.

Де мене знайти?

Доброго здоров'я всім, хто читає мій блог або просто випадково потрапив сюди.
Останнім часом я мало приділяла уваги розвитку свого блогу а також не заходила на пошту в гугл в зв'язку з технічними питаннями.
Проте моя творчість розвивається а колекція виготовлених робіт поповнюється мало не щодня.
Моя сторіночка, де представлені більшість моїх виробів, які можна придбати чи замовити http://skrynya.ua/ua/kipeshhuk-lyubov/ а також поштова скринька , яку я перевіряю щодня.
По можливості з'являтимусь у блозі, але це залежить від Вашої активності. Тож приєднуйтесь, коментуйте, задавайте запитання та заходьте на теплу розмову. Ну і звичайно в соціальних мережах - однокласники  (Люба Кіпещук), фейсбук (Любов Кіпещук)
На все добре!

Немає коментарів:

Дописати коментар

Похожие статьи

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...