неділю, 5 квітня 2015 р.

Пасхалинки. Частина друга. 11 фото!!!



Хочу показати Вам, мої дорогі читачі, другу частину оплетених яєць. Початок http://lyubahandmade.blogspot.com/2015/02/2015.html
Серед них не тільки геометричні, а й з квітковим орнаментом, яйце з ангеликами у техніці ндебеле, а також яйце, яке зробила на гуртку " Чарівна намистинка" учениця 2 класу, я допомагала зовсім трішки))) .
Отож, спершу покажу   з ромашками


далі
геометричні блакитне та фіолетове
ще хочу сказати кілька слів про яйце, оплетене бісером, яке я назвала символічно "7 відтінків сонця", - так, тут саме 7 кольорів, проте одразу можна побачити 3-4. Його я дуже люблю, колір смужки нагадує захід сонця.
Ось так виглядали 15 яєць, що дружньою компанією відправились до Торонто. Сьогодні вони прикрашають святковий великодній стіл


На цьому я не спинилась, зробила ще 3 яйця в украінських блакитно-жовтих тонах, біло червоних та яєчко з ангеликами для маленькоі дитини.






а це яєчко зробила юна талановита учениця 
Ну і наостанок світлина робочого процесу.

Дякую, що завітали на мій блог " Пацьорки". Веселих свят! До зустрічі в наступних статтях. 
Якщо Вам цікаво як виготовляють яйця з бісеру, читайте мій майстер-клас 

Немає коментарів:

Дописати коментар

Похожие статьи

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...